شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

طرز تهیه کرم بروله شکلاتی

طرز تهیه کرم بروله شکلاتی

کرم بروله، آموزش کامل طرز تهیه و درست کردن کرم بروله شکلاتی خوشمزه و مجلسی در منزل ، creme brulee
دستور تهیه کرم بروله شکلاتی و پنیری خوشمزه در منزل

کرم بروله همانند دسر رومانف نوعی دسر خوشمزه و پرطرفدار فرانسوی می باشد و روی آن از یک لایه شکر کراملی کرانچی پوشیده شده است. شما می توانید این دسر فرانسوی پرطرفدار و خوشمزه را در دو نوع ساده و شکلاتی درست کنید.

مواد اصلی کرم بروله شکلاتی، پنیر ماسکارپوبه، خامه صبحانه، شکر، شکلات و تخم مرغ می باشد و این مواد را شما به آسانی می توانید از لوازم قنادی فروشی ها تهیه کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کرم بروله آشنایی ندارید، ما در این آموزش طرز تهیه دسر های خوشمزه بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کرم بروله شکلاتی را آماده کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید کرم بروله خانگی خوشمزه همانند آشپزهای معروف درست کنید.

مواد لازم کرم بروله
پنیر ماسکارپونه 80 گرم
خامه صبحانه 80 گرم
شکر دانه ریز 1 قاشق سوپخوری خوری
شکلات 100 گرم
زرده تخم مرغ 2 عدد
وانیل یک چهار مقاشق چایخوری
شکر دانه ریز برای رویه 1 قاشق سوپخوری
مراحل تهیه و درست کردن کرم بروله شکلاتی

1. ابتدا در یک قابلمه کوچک، پنیر خامه ای، خامه و شکر را مخلوط می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. با همزن دستی هم می زنیم تا نرم و یکدست شود. مراقب باشید به هیچ وجه نباید بجوشد.

2. پس از اینکه یکدست شد، آن را از روی حرارت بر می داریم و شکلات خرد شده را اضافه می کنیم و با لیسک هم می زنیم تا ذوب و یکدست شود.

3. سپس 2 عدد زرده تخم مرغ و مقدار وانیل گفته شده را اضافه می کنیم و بعد همه مواد را باهم مخلوط می کنیم. هم اکنون مواد کرم بروله ما آماده پخت است.

4. برای این کار قالب های خود را با مواد کرم بروله پر می کنیم و بعد قالب ها را داخل یک سینی با دیواره بلند می گذاریم. سپس داخل سینی را با آب جوش پر می کنیم تا نصف قالب ها داخل آب جوش بماند.

5. حالا سینی را داخل فر گرم شده با دمای 170 درجه می گذاریم و به مدت 25 دقیقه صبر می کنیم تا کرم بروله شکلاتی ما به طور کامل بپزد. (برای گرم کردن قر آن را از 15 دقیقه قبل روشن کنید)

6. بعد از 25 دقیقه سینی را از فر خارج می کنیم و ابتدا صبر می کنیم تا در دمای محیط کمی خنک شود. سپس آن را به مدت 4 ساعت داخل یخچال استراحت می دهیم تا کاملا خنک شود و به اصطلاح خودش را بگیرد.

7. بعد از 4 ساعت قالب های حاوی کرم بروله را از یخچال خارج می کنیم و روی هر کدام از کرم بروله ها، یک قاشق غذاخوری شکر می ریزیم و با دستگاه تورچ شکر یا فندک، شکرها را ذوب و کاراملی می کنیم و بعدش سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دسر کرم بروله شکلاتی خوشمزه لذت ببرید.

نکات درست کردن کرم بروله شکلاتی
نوع شکلات

توجه کنید برای کرم بروله شما می توانید از انواع شکلات سفید، تلخ، شیری، میوه ای و ... استفاده کنید. برای شکلات تلخ بهتر است از دو برابر مقدار شکر گفته شده استفاده کنید.

نوع شکر

برای کرم بروله بهتر است از شکر دانه ریز استفاده کنید. در صورتی که شکر شما دانه درشت می باشد، بهتر است قبل از استفاده یک دور آن را آسیاب کنید تا ریز شود.

طرز تهیه موهیتو

طرز تهیه موهیتو

موهیتو ، طرز تهیه و دستور پخت موهیتو خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله ، mohito
دستور تهیه موهیتوی خیار و نعنا و لیمو در منزل

موهیتو خیار و نعنا یک نوع نوشیدنی خنک و خوشمزه است که در روزهای گرم تابستانی بسیار لذت بخش است. موهیتو به راحتی در منزل قابل تهیه است و می توان آن را در طعم های مختلف درست کرد. از جمله موهیتو هلو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو خیار و ریحان و انواع فراوان دیگر.

در این موهیتو ترکیب خیار، نعنا و ریحان فوق العاده خوشمزه و خوش عطر است و خیلی سریع تشنگی و عطش را رفع می کند.

به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتوی خیار آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده به راحتی در منزل این موهیتوی خوشمزه را به صورت خانگی و مرحله به مرحله درست کنید.

مواد لازم موهیتو خیار و نعنا
آب 1 لیوان
شکر نصف لیوان
برگ نعنای تازه 1 مشت
خیار 2 عدد
لیموی سبز و تازه 3 عدد
آب سرد یا گازدار 1 لیوان
مراحل تهیه موهیتو خیار و نعنا

1. برای درست کردن موهیتو، درابتدا یک لیوان آب را به همراه شکر مخلوط کرده و روی حرارت ملایم می گذاریم تا شکر به خوبی در آب حل شود. مخلوط را حدود پنج دقیقه می جوشانیم تا شربت قوام بیاید. وقتی کمی غلیظ شد، حرارت را خاموش می کنیم تا خنک شود.

2. سپس خیار خرد شده، نعنای شسته شده و شربت خنک شده را درون مخلوط کن می ریزیم. لیموها را هم نصف کرده و با پوست داخل مخلوط کن می ریزیم.

3. در انتها هم یک لیوان آب سرد یا آب گازدار به مواد اضافه می کنیم و خوب میکس می کنیم تا مواد به خوبی پوره شود.

4. بعد از میکس کردن، شربت موهیتو را از صافی رد می کنیم و به همراه مقداری یخ داخل لیوان می ریزیم و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این موهیتوی خیار خوشمزه و خنک لذت ببرید.

نکات درست کردن موهیتوی خیار و نعنا

اگر لیمو تازه و پوستش نازک باشد، شربت تلخ نمی شود، ولی اگر احساس می کنید لیموها تلخ هستند، پوست آنها را جدا کنید.

بعد از میکس کردن در صورت تمایل می توانید از صافی رد نکنید و همراه با پوره های مواد سرو کنید که خوشمزه تر می شود.

طرز تهیه سوپ رژیمی

طرز تهیه سوپ رژیمی

سوپ خیار ، طرز تهیه سوپ خیار خوشمزه و مجلسی به صورت رژیمی برای لاغری در منزل ، soap-khiar
دستور تهیه سوپ رژیمی خیار و نعنا و ماست مرحله به مرحله

سوپ خیار نوعی سوپ رژیمی خوشمزه و لذیذ است که به راحتی و آسانی قابل تهیه است. این سوپ یک غذای رژیمی و سبک محسوب می شود و برای کسانی که از غذاهای چرب پرهیز می کنند، بسیار مناسب است. خوردن این سوپ رژیمی خوشمزه در تابستان و روزهای گرم بسیار لذت بخش و عالی است، چون خیار حالت خنک کنندگی بدن را دارد.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ خیار آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه این سوپ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، این سوپ خیار خوشمزه را درست کنید.


مواد لازم سوپ خیار
خیار 1 عدد
فلفل زرد 1 عدد
سیر 2 حبه
آووکادو 1عدد
پیازچه 1 دسته
نعنا 1 دسته
ماست بدون چربی 150 میلی لیتر
سرکه سفید 2 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه سوپ رژیمی خیار

1. برای درست کردن سوپ رژیمی خیار و ماست، ابتدا خیار را از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را جدا کرده و خرد می کنیم.

2. سپس فلفل دلمه ای را هم به همین ترتیب از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را در می آوریم و خرد می کنیم. آووکادو و نعنا را هم خرد می کنیم و سیر را با چنگال له می کنیم.

3. حالا همه مواد خرد شده را داخل غذاساز می ریزیم و و نصف ماست و نعنای خرد شده را هم به غذاساز اضافه می کنیم و میکس می کنیم تا همه مواد صاف و یکدست شود. در صورت تمایل می توانید 2 قاشق سرکه سفید به عنوان چاشنی به مواد سوپ اضافه کنید.

4. بعد سوپ آماده شده را در یخچال می گذاریم تا سرد و خنک شود. بعد از خنک شدن، سوپ را از یخچال در می آوریم و باقی مانده ماست و نعنا را به سوپ اضافه می کنیم و با پیازچه و برگ نعنا تزیین کرده و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ خیار خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه کرم کارامل

طرز تهیه کرم کارامل

کرم کارامل ، طرز تهیه کرم کارامل وانیلی و شکلاتی خوشمزه و مجلسی مخصوص در منزل ، creme caramel
دستور تهیه کرم کارامل خانگی خوشمزه در فر و قابلمه

کرم کارامل یکی از دسرهای خوشمزه و معروف فرانسوی می باشد و امروزه درست کردن این کرم خوشمزه در بین ایرانیان باب شده است. همان طور که می دانید دسرها و کرم ها یکی از گزینه هایی است که امروزه بسیاری از بانوان خوش ذوق ایرانی برای پذیرایی از مهمان های خود از آن استفاده می کنند.

یکی از این دسرهای پرطرفدار، کرم کارامل می باشد و شما می توانید آن را در با مواد مختلف و در انواع طعم ها درست کنید. برای مثال کرم کارامل وانیلی یا شکلاتی – کرم کارامل با پودر ژلاتین و بیسکویت – کرم کارامل با بستنی و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن کرم کارامل آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وبسایت بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کرم کارامل خوشمزه را آماده کرده ایم تا شما با این آموزش آشپزی به تنهایی بتوانید کرم کارامل خوشمزه و مجلسی را برای 4 نفر به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.

توجه : در صورتی که می خواهید برای 8 یا 12 نفر کرم کارامل درست کنید می توانید از دو یا سه برابر مواد لازم لازم گفته شده استفاده کنید.

مواد لازم سس کارامل - 4 نفر
شکر 4 قاشق غذاخوری
آب 4 قاشق غذاخوری
مواد لازم کرم کارامل - 4 نفر
شکر 3 تا 5 قاشق غذاخوری
شیر پرچرب 1 لیوان
تخم مرغ 2 عدد
وانیل پودری یک چهارم قاشق چایخوری
اسانس وانیل چند قطره
مراحل تهیه و درست کردن کرم کارامل

1. برای درست کردن این کرم خوشمزه به یک شیرجوش نیاز داریم. البته در صورتی که به شیرجوش دسترسی نداشتید می توانید از یک تابه استیل هم استفاده کنید. برای شروع در یک شیرجوش 4 قاشق غذاخوری شکر و 2 قاشق غذاخوری آب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا شکر کم کم ذوب شود و طلایی شود. توجه کنید به هیچ وجه از قاشق برای حل کردن شکر در آب استفاده کنید و در صورت نیاز شیرجوش را تکان دهید تا با این روش ذرات شکر به صورت یکسان ذوب و طلایی شود.

2. همچنین توجه داشته باشید باید حرارت ملایم یا کم باشد تا بتوانید روند طلایی شدن شکر را کنترل کنید در غیر این صورت ممکن است شکر بسوزد و سیاه شود. بعد از اینکه شکر ذوب و طلایی شود، حرارت را کم می کنیم و با احتیاط 2 قاشق باقی مانده آب را به مواد داخل شیرجوش اضافه می کنیم و شیرجوش را تکان می دهیم تا آب داخل مواد حل شود.

3. موقع اضافه کردن آب به مواد مواظب باشید چون احتمال پاشیدن کارامل زیاد است. هم اکنون سس کارامل ما آماده است. حالا سس کارامل آماده شده را کف قالب یا فنجان ها می ریزیم و کنار می گذاریم. من از قالب استفاده می کنم.

4. در ادامه باید کرم کارامل را تهیه کنیم. برای این کار شیر و شکر را در شیرجوش می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا شکر به طور کامل حل شود. برای کرم می توانید با قاشق هم بزنید. وقتی که شیر شروع به جوشیدن کرد، بلافاصله حرارت را خاموش می کنیم و صبر می کنیم تا ولرم شود.

5. در این مدت زمان در یک ظرف دیگر تخم مرغ ها + وانیل پودری + اسانس وانیل یا وانیل مایع را می ریزیم و با دور تند همزن به مدت 4 دقیقه هم می زنیم تا موادمان پفکی و سبک شود. توجه کنید حتما علاوه بر پودر وانیل از وانیل مایه یا اسانس وانیل استفاده کنید تا بوی زهم تخم مرغ ها از بین برود.

6. حالا مخلوط شیر و شکر ولرم شده را آهسته آهسته به ظرف تخم مرغ ها اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کاملا باهم ترکیب و یکدست شوند.

7. در این مرحله یک قابلمه بر می داریم و داخل آن به اندازه ای آب جوش می ریزیم که دو سوم قالب یا فنجان هایمان را بپوشاند. همچنین روی قالب یا فنجان هایمان را با فویل می پوشانیم و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و درب آن را می گذاریم تا به این روش کرم کارامل بپزد.

8. مواظب باشید آب نجوشد. چون در این صورت ممکن است آب وارد قالب یا فنجان ها شود. معمولا 20 تا 30 دقیقه زمان نیاز است تا کرم کارامل به طور کامل بپزد. برای اطمینان از پخت می توانید خلال دندان را داخل کارامل کنید اگر خلال دندان تمیز بیرون آمد، کرم کارامل ما به طور کامل پخته است.

9. بعد از پخت کامل، فنجان ها یا قالب را از قابلمه آب جوش بیرون می آوریم و فویل آن ها را جدا می کنیم و بعد صبر می کنیم تا در دمای محیط خنک شوند. سپس آن ها را به مدت 4 تا 8 ساعت در یخچال استراحت می دهیم.

10. بعد از استراحت دادن کارامل اگر شما هم مثل من از قالب استفاده می کنید، در این صورت دور کرم کارامل را با کارد از قالب جدا کنید و بعد قالب را در ظرف سرو بر می گردانیم و سرو می کنیم . امیدواریم از خوردن این کرم کارامل خوشمزه لذت ببرید.

طرز تهیه کرم کارامل در فر

برای درست کردن کرم کارامل در فر، ابتدا فر را از 15 دقیقه قبل با دمای 175 درجه سانتی گراد روشن می کنیم تا گرم شود. سپس قابلمه حاوی آب جوش و کرم کارامل را داخل فر قرار می دهیم و صبر می کنیم تا بپزد.

دانلود آهنگ جدید حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت از سینا درخشنده

دانلود آهنگ جدید حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت از سینا درخشنده

دانلود آهنگ جدید حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت از سینا درخشنده

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حواسم هست بهت از ترنج موزیک

Download New Music Sina Derakhshande - Havasam Hast Behet

آهنگ حواسم بهت هست بخاطر دلم جونمو میدم بهت یکی از جدیدترین کاهای خواننده پاپ کوشمرون سینا درخشنده می باشد. ترانه و آهنگ آن بر عهده محمد طاهرنژاد بوده و تنظیم این آهنگ توسط AB انجام شده است و این آهنگ هم اکنون در مدت زمان دو دقیقه و سی و دو ثانیه آماده پخش شده است و شما هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شاد را از سایت ترنج موزیک با بهترین کیفیت ممکن دانلود کنید.

برای دانلود آهنگ حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حواسم هست بهت از ترنج موزیک :

شاید باورت نشه ولی عاشقت شدم چه فرقی میکنه تو عاشقی یا خودم

شاید شاید باورت نشه من و تو مسافریم همین قشنگه که تا آخرش با هم بریم

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

♫♫♫♫♫

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

اصلا هرچی که بگی با شما که راه میام آخه من برای کی این همه کوتاه میام

میگی حسودی میکنن حس خاصم به توئه توام کیف میکنی من حواسم به توئه

♫♫♫♫♫

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم جونمو میدم بهت

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حواستم نباشه حواسم هست بهت به خاطر دلم

دانلود آهنگ کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم از محمد رضا هدایتی

دانلود آهنگ کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم از محمد رضا هدایتی

دانلود آهنگ کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم از محمد رضا هدایتی

دانلود آهنگ جدید و زیبای محمدرضا هدایتی بنام من دیوانه نیستم از ترنج موزیک

Download Music Mohammadreza Hedayati – Man Divane Nistam

می توانیم بگوییم آهنگ کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم به خوانندگی محمد رضا هدایتی به تنظیم فرید فروغی و موزیک رشید رفیعی یکی از کارهای بسیار جذاب محمد رضا هدایتی در سال 1398 می باشد . مدت زمان این آهنگ سه دقیقه و سی و پنج ثانیه می باشد . شما می توانید این آهنگ جذاب و غمگین محمد رضا هدایتی را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید.

برای دانلود آهنگ کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و زیبای محمدرضا هدایتی بنام من دیوانه نیستم از ترنج موزیک :

افتاد به دلم اینکه یه رویایی بسازم

چشمامو میبندم که ببینم تورو بازم

میرم تو گذشته به زمانی که تو هستی

با خنده ی زیبای خودت اونجا نشستی

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

ای وای دلم تنگه و بی طاقت و خسته

ای وای به قلبی که تو صد نقطه شکسته

افسوس که اون روزا گذشتن که گذشتن

افسوس که حالا همشون خاطره هستن

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم

کجا برم که باشم آروم تر رو شونه های کی بذارم سر

کجا برم کجا برم بی تو برام نبودی حس عادی تو

کجا برم رهام کن عزیزم تو که میدونی دیوونه نیستم

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

ای وای دلم تنگه و بی طاقت و خسته

ای وای به قلبی که تو صد نقطه شکسته

افسوس که اون روزا گذشتن که گذشتن

افسوس که حالا همشون خاطره هستن

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم

کجا برم که باشم آروم تر رو شونه های کی بذارم سر

کجا برم کجا برم بی تو برام نبودی حس عادی تو

کجا برم رهام کن عزیزم تو که میدونی دیوونه نیستم

دانلود اهنگ محمد رضا هدایتی بنام کجا برم کجا تورو دارم به من نگو خدانگهدارم


دانلود آهنگ غمگین و جدید خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر از پویا سالکی

دانلود آهنگ غمگین و جدید خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر از پویا سالکی

دانلود آهنگ جدید خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر از پویا سالکی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده احساسی پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر از ترنج موزیک

Download Music Pouya Saleki Dobare Dastamo Begir

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر با ترانه نازنین ذوالقدر و تنظیم عباس لطیفی از جمله کارهای غمگین و احساسی پویا سالکی می باشد . مدت زمان این آهنگ دو دقیقه و پنجاه و چهار ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید

برای دانلود آهنگ خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و فوق العاده احساسی پویا سالکی با نام دوباره دستمو بگیر از ترنج موزیک :

با دست خالی آمدم حالی به حالی آمدم

دوباره دیر رسیدم و سالی به سالی آمدم

همیشه خسته آمدم یه دل شکسته آمدم

طوفان به کشتی زده و به گل نشسته آمدم

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

من آمدم اگر چه دیر

با همه قدر نشناسی دوباره قدر گرفتم و

به در بسته خوردم و قرآن به سر گرفتم و

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

خدا خدا خدا من آمدم اگر چه دیر

خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر

خدا خدا خدا من آمدن اگر چه دیر

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی بنام خدا خدا خدا دوباره دستمو بگیر


دانلود آهنگ جدید خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش از بابک رادمنش

دانلود آهنگ جدید خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش از بابک رادمنش

دانلود آهنگ جدید خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش از بابک رادمنش

دانلود آهنگ جدید و زیبای بابک رادمنش بنام خدایا ببخش از ترنج موزیک

Download New Music By Babak Radmanesh Called Oh Allah Forgive Me

می توان گفت آهنگ خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش یکی از کارهای سنتی و زیبای بابک رادمنش است مدت زمان این آهنگ چهار دقیقه و پانزده ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ را از سایت ترنج موزیک دانلود کنید .

برای دانلود آهنگ خدایا ببخش گناهانم را اشتباهایم را رحیما ببخش به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ غمگین جدید و زیبای بابک رادمنش بنام خدایا ببخش از سایت ترنج موزیک :

خدایا ببخش..

خدایا ببخش..

گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش

خطاهایم را نا به جاهایم را کریما ببخش

خداوندا بگیر از من تو این نفس منیت را

الهی تربیت کن در وجودم معنویت را

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

کدامین من کدامین من که عمر کوتهم را

اعتباری نیست

اعتباری نیست…اعتباری نیست…

فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت را

خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن

دور از گناهم کن

الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن

دور از گناهم کن

♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫

خدایا ببخش رحیما ببخش کریما ببخش

گناهایم را اشتباهایم را عظیما ببخش

خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش

خداوندا بگیر از من تو این نفس منیت را

الهی تربیت کن در وجودم معنویت را

کدامین من کدامین من که عمر کوتهم را

اعتباری نیست

♫♫♫♫♫

اعتباری نیست…اعتباری نیست…

فضون کن در دلم آثار پاک آدمیت را

خدایا سر به راهم کن دور از گناهم کن

دور از گناهم کن

الهی سر به راهم کن دور از گناهم کن

دور از گناهم کن

♫♫♫♫♫

خدایا ببخش رحیما ببخش کریما ببخش

گناهایم را اشتباهایم را عظیما ببخش

خطاهایم را نا به جاهایم را رحیما ببخش

دانلود آهنگ جدید بابک رادمنش بنام خدایا ببخش گناهایم را اشتباهایم را رحیما ببخش

دانلود آهنگ جدید تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری از علیرضا پویا

دانلود آهنگ جدید تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری از علیرضا پویا

دانلود آهنگ جدید تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری از علیرضا پویا

دانلود آهنگ جدید و جذاب علیرضا پویا بنام من و تو با بالاترین کیفیت از ترنج موزیک

Download Music Alireza Pouya – Mano To

می توانیم بگوییم آهنگ من و تو یکی دیگر از آهنگ های شاد و جذاب علیرضا پویا است که در سال 1398 عرضه شده است مدت زمان این آهنگ شاد جذاب 2 دقیقه و 26 ثانیه است در صورت تمایل شما می توانید این آهنگ جذاب و شنیدنی را از سایت ترنج موزیک با کیفیت عالی دانلود کنید .

برای دانلود آهنگ تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری به ادامه مطلب بروید …

متن آهنگ جدید و جذاب علیرضا پویا بنام من و تو از ترنج موزیک :

منو تو و نم بارون بیا فقط عاشقی کنیم آره اینه یه قانون

من و تو میشیم آروم با صدای بارون عشقو بگیریم آسون

تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

♫♫♫♫♫

تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

مروارید قلبم قطعا هر وقت دلت بگیره من هستم رسما رفتن

اونایی که قبلا بودن سرجمع اونا رو نیستم اصلا همه رو پروندم کم کم

♫♫♫♫♫

تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری قربونت برم

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا بنام تو شدی عشق دلم خودم عاشقتم تو تاج سری

طرز تهیه آبگوشت

طرز تهیه آبگوشت

دستور پخت آبگوشت خوشمزه به روشی ساده و سنتی در منزل

آبگوشت یا دیزی از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای کشورمان است. همانطور که می دانید آبگوشت از غذاهای سنتی و اصیل ایرانیان محسوب می شود که بسیار هم پرطرفدار است. آبگوشت اصیل را اکثرا با گوشت گوسفندی، دنبه و حبوبات درست می کنند اما برخی با توجه به ذائقه خود از گوشت گوساله هم استفاده می کنند.

به هر حال اگر با طرز تهیه آبگوشت آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی پرتال بارونک، مواد لازم و طرز تهیه آبگوشت سنتی را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این آبگوشت خوشمزه را درست کنید.

توجه کنید در صورتی که می خواهید برای 2 نفر این آبگوشت خوشمزه را درست کنید می توانید از نصف مواد لازم گفته شده استفاده کنید.

مواد لازم آبگوشت سنتی
گوشت گوسفند يا گوساله نيم كيلو
دنبه گوسفندى 2 یا 3 تكه
سيب زمينى 4 عدد كوچک
نخود پخته 1 پيمانه
پياز 2 عدد
گوجه فرنگى 2 عدد متوسط
فلفل سبز 1عدد
نعناع خشک 1 قاشق مرباخوری
سير 1 حبه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
نمك و زردچوبه به ميزان لازم
روغن به میزان لازم
مراحل تهیه و پخت آبگوشت

1. برای پخت آبگوشت، ابتدا گوشت و دنبه گوسفندى را تکه تکه می کنیم و در یک قابلمه با مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا بپزد. فقط بعد جوشیدن گوشت، کف روی آن را برمی داریم و 1 عدد پیاز نگینی خرد شده و سیر به آن اضافه می کنیم.

2. وقتی گوشت نیم پز شد، نخود پخته شده و مقداری هم نمک اضافه مي كنيم تا يک ربع بجوشد و بعد از یک ربع سيب زمينى ها را پوست می گیریم و به قابلمه اضافه می کنیم تا با حرارت ملایم بپزد.

3. در ادامه یک عدد پياز را به شکل نازک خلالی می کنیم و با مقدار كمى روغن و زرد چوبه در تابه سرخ می کنیم. سپس دنبه های پخته شده در آبگوشت را هم از قابلمه درمی آوریم و با گوشت کوب یا چنگال له می کنیم و به تابه پیاز داغ میریزیم و هم می زنیم.

4. بعد گوجه فرنگی ها را 4 قاچ می کنیم و همراه با رب، فلفل سبز و نعنا به تابه می ریزیم و هم می زنیم. وقتی گوجه ها کمی تفت خورد از روی حرارت بر می داریم.

5. در انتها نيم ساعت مونده به آخر پخت آبگوشت، مواد آماده شده در تابه را به آبگوشت اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا کاملا جا بیفتد.

6. وقتی آبگوشت یا دیزی ما آماده شد، آن را در ظرف می کشیم و همرا با نان و سبزی دلخواه سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این دیزی خوشمزه و سنتی لذت ببرید.

منبع : https://baronak.com/6651-abgoosht/

12345678910
last