طرز تهیه ساندویچ کالباس

چهارشنبه 30 آبان 1397
20:53
فرزاد امیری

طرز تهیه ساندویچ کالباس

ساندویچ کالباس ، طرز تهیه ساندویچ کالباس با سس مخصوص مایونز ، دستور تهیه و درست کردن ساندویچ کالباس ، sandwich kalbas
دستور تهیه ساندویچ کالباس مرحله به مرحله

ساندویچ کالباس از ساندویچ های خوشمزه و معروف می باشد و مواد اصلی آن ، کالباس ، نان تست و سس مخصوص آن می باشد. شما می توانید ساندویچ کالباس را به عنوان یک وعده غذایی استفاده کنید و یا از آن برای پذیرایی در جشن تولد و یا مراسمات خاص استفاده کنید. امروزه ساندویچ کالباس را به عنوان نذری هم استفاده می کنند.

اگر با طرز تهیه ساندویچ کالباس آشنایی ندارید ما در این آموزش آشپزی بارونک ، طرز تهیه ساندویچ کالباس بازاری را به همراه مواد لازم برای 2 نفر آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید ساندویچ کالباس خانگی خوشمزه و عالی درست کنید.

توجه : اگر می خواهید این ساندویچ را برای بیش از 4 یا 6 نفر درست می کنید می تواند مواد لازم آن را دو برابر یا سه برابر کنید.

مواد لازم ساندویچ کالباس - 2 نفر
کالباس 2 ورقه
گوجه فرنگی 1 عدد
خیارشورمتوسط 2 عدد
نان تست 2 ورقه
سس مایونز به میزان دلخواه
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم

مراحل تهیه ساندویچ کالباس

1. برای تهیه این ساندویچ خوشمزه ، ابتدا تابه ای را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کف آن را با مقدار خیلی کم روغن مایع چرب می کنیم سپس کالباس ها را که به صورت دایره ای برش دادیم با تابه چرب شده اضافه می کنیم و تفت می دهیم و بعد از چند دقیقه حرارت زیر تابه را خاموش می کنیم.

2. در این مرحله نان تست را از وسط نصف می کنیم و بر روی یکی از ورقه ها ، مقداری کالباس قرار می دهیم. خیارشور را هم به صورت عمودی برش می دهیم همچنین گوجه فرنگی ها را هم به صورت نازک و باتوجه به سلیقه خود برش می دهیم. سپس خیارشور و گوجه فرنگی برش داده شده را به ورقه کالباس ها اضافه می کنیم. همچنین در این مرحله می توانید مقداری برگ شاهی یا کاهو و ... اضافه کنید.

3. در مرحله آخر سس مایونز اضافه می کنیم مقدار سس مایونز با توجه به سلیقه و ذائقه هر شخص می تواند متفاوت باشد. پس از اضافه کردن سس مایونز مقدار کمی نمک و فلفل اضافه می کنیم و بعدش ورقه دیگر نان را قرار می دهیم و سرو می کنیم. امیدوارم از خوردن این ساندویچ کالباس خوشمزه لذت ببرید.


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]