طرز تهیه رویال آیسینگ

چهارشنبه 21 آذر 1397
23:04
فرزاد امیری

طرز تهیه رویال آیسینگ

، طرز تهیه رویال آیسینگ ، درست کردن رویال آیسینگ ، آموزش دستور تهیه رویال آیسینگ ، رویال آیسینگ کوکی ، royal icing
دستور تهیه و درست کردن رویال آیسینگ حرفه ای برای تزیین

رویال آیسینگ royal icing ماده ای سفید رنگ ، صاف ، براق و رنگ پذیر است و از محبوب ترین رویه های تزئینی برای انواع شیرینی ، بیسکویت و کیک به شمار می آید. رویال آیسینگ از هم زدن سفیده تخم مرغ و پودر قند درست می شود. البته می توانید به جای سفیده تخم مرغ از پودر آیسینگ قنادی فروش ها استفاده کنید.

شاید یکی از دلایلی اصلی محبوبیت رویال آیسینگ این باشد که پس از تزیین بیسکویت یا شیرینی سریع خشک می شود و مثل خیلی از کرم های تزئینی دیگر که حاوی کره یا خامه هستند نیازی به نگهداری در یخچال نیست و شما می توانید رویال آیسینگ را به مدت طولاتی در بیرون از یخچال و در جای خشک نگهداری کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن رویال آیسینگ آشنایی ندارید ما در این پست آموزش شیرینی پزی بارونک ، طرز تهیه آیسینگ به همراه مواد لازم آماده کرده ایم که شما با این آموزش شیرینی پزی می توانید به تنهایی همانند یک شیرینی پز حرفه ای ، رویال آیسینگ براق ، زیبا و شفاف درست کنید.

مواد لازم رویال آیسینگ
سفیده تخم مرغ نصف یک تخم مرغ
تارتار یا آبلیمو یک هشتم قاشق چایخوری
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
پودرقند نصف پیمانه
رنگهای خوراکی مایع یا ژله ای یا پودری به میزان لازم

مراحل تهیه رویال آیسینگ

1. از نیم ساعت قبل تمامی مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. البته تخم مرغ تا خنک است سفیده آن را جدا کنید و کنار بگذارید تا به دمای محیط برسد چون بعد از گرم شدن این کار کمی سخت خواهد بود. 2. برای شروع نصف سفیده تخم مرغ را در یک کاسه تمیز و خشک می ریزیم و آن را با همزن هم می زنیم تا کف کند و فومی شکل شود. برای این کار معمولا یک دقیقه زمان مورد نیاز است. سپس پودر تارتار یا آبلیمو را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا سفیده تخم مرغ فرم بگیرد و از ظرف بیرون نریزد.

3. در این مرحله باید ظرف حاوی سفیده تخم مرغ را به روش بن ماری گرم کنید. برای این کار ظرف حاوی سفیده تخم مرغ را روی بخار کتری قرار می دهیم و در حالی که مرتب آن را هم می زنیم پودر قند چند بار الک شده را طی چند مرحله و به تدریج اضافه می کنیم و مدام هم بزنیم. تقریبا باید سه تا چهار دقیقه ترکیب سفیده و پودر قند را هم بزنیم تا آیسینگ یکدست و یکنواختی حاصل شود.

4. سپس آیسینگ را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی می کنیم و در قیف بدون ماسوره می ریزیم و سراغ تزیین کوکی ها با آیسینگ می رویم. برای این کار بهتر است دور کوکی ها را با آیسینگ دورگیری کنید سپس داخل کوکی ها را با آیسینگ تزیین کنید بعد از تزیین کمی صبر کنید تا خشک شود. بعد از خشک شدن می توانید دوباره با رنگ های دیگر ، روی کوکی های کره ای خود را تزیین کنید.

5. توجه کنید ما در این آموزش روی کوکی های کره ای خود را تزیین کردیم. شما می توانید رویال آیسینگ را در رنگ های متفاوت درست کنید و برای تزیین انواع بیسکویت ، شیرینی و کیک استفاده کنید. در ادامه نمونه کوکی تزیین شده با رویال آیسینگ را مشاهده می کنید.

عکس کوکی تزیین شده با رویال آیسینگ

نکات تزیین با رویال آیسینگ

از بین بردن حباب ها

برای اینکه حباب های ایجاد شده روی سطح کوکی ها را از بین ببرید می توانید از خلال استفاده کنید و یا اینکه چند بار سینی حاوی کوکی ها را به آرامی به سطح بکوبید تا حباب ها از بین بروند و سطح آیسینگ کوکی ها یکدست شود.

نگهداری آیسینگ و کوکی ها

کوکی ها را بعد از تزیین بهتر است به مدت یک روز در محیط خشک قرار بدهید تا سفت شوند سپس آن ها را می توانید در نایلون های کوچک قرار بدهید و روی آن ها را با روبال بسته بندی و تزیین کنید. خود آیسینگ را می تواند در یک ظرف در بسته به مدت چند روز نگهداری کنید.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]