بیوگرافی مهدیه نساج

جمعه 23 آذر 1397
19:00
فرزاد امیری

بیوگرافی مهدیه نساج

مهدیه نساج ، یوگرافی و عکس مهدیه نساج و همسرش ، مهدیه نساج و دخترش ملینا ، همسر مهدیه نساج کیست؟ ، mahdie nassaj
عکس مهدیه نساج

مهدیه نساج متولد بیست و یکم آبان ماه 1360 در تهران است. بعد از گرفتن دیپلم خود به دلیل علاقه ای که به هنر داشت تصمیم می گیرد تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارگرانی سینما در دانشگاه سوره ادامه می دهد و پس از فارغ التحصیلی در این رشته دست از تحصیل و فرا گیری علم برنداشته و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه آزاد است.

ازدواج و همسر

مهدیه نساج متاهل می باشد و دختری بنام ملینا دارد. اطلاعات بیشتری در مورد اسم همسر و ازدواج مهدیه نساج منتشر نشده است.

مهدیه نساج و دخترش ملینا ، عکس دختر مهدیه نساج

مهدیه نساج و دخترش ملینا

آغاز فعالیت بازیگری

مهدیه نساج همانند خیلی از بازیگران ، بازیگری را با صحنه نمایش و تئاتر شروع کرده است. او بازیگری را در سال 87 و در سن 27 سالگی با سریال چل تیکه به کارگردانی امیر فیضی شروع کرد. بعد از حضور موفق در این سریال در آزمون ورودی کلاس های استاد سمندریان قبول شد و بعد از اتمام این دوره ، در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شرکت کرد و سپس بازیگری به سبک متد اکتینگ را زیر نظر دکتر مسعود دلخواه فرا ی گیرد.

سریال های مهدیه نساج

مهدیه نساج بعد از گذراندن دورهای بازیگری متعدد ، اولین کار تلویزیونی خود را در سال 1396 و در سن 27 سالگی با سریال زیر پای مادر در نقش سارا شروع کرد و پس از آن برای سریال خانگی آسپرین و بعدش سریال خانگی آشوب انتخاب شد و هم اکنون در سریال مینو در شبکه یک سیما نقش اصلی مینو را در کنار بازیگرانی همچون عباس غزالی بازی می کند.

عکس های زیبای مهدیه نساج

تصاویر زیبای مهدیه نساج

خصوصیات اخلاقی

مهدیه نساج دختری بسیار صبور و مهربان است و اهل خانواده است و به هیچ وجه دوست ندارد تنهایی زندگی کند. او به شدت مقرراتی است و همیشه در قرارهایش سر وقت حاضر می شود.

رنگ آبی رنگ مورد علاقه اش است و عاشق رانندگی است. دوست دارد موقع رفتن به سفر بیشتر وقت ها خودش رانندگی کند.

عکس های جدید مهدیه نساج ، تصاویر شخصی مهدیه نساج

عکس های مهدیه نساج

ورزش مورد علاقه

طبق گفته مهدیه نساج دویدن و پیاده روی ورزش هایی است که دوست دارم و آن ها را دنبال می کنم چون من بازیگر جوانی هستم و صد در صد استایلم در موفقیت هایم نقش مهمی دارد بنابراین این موضوع را جدی می گیرم و با بی توجهی و بی تفاوتی از کنارش رد نمی شوم.

برای همین به تغذیه ام خیلی خوب می رسم و سعی میکنم به اندازه کافی هم بخوابم و هر روز هم ورزش می کنم تا بدنی سالم و قوی داشته باشم.

سلفی مهدیه نساج ، عکس مهدیه نساج

سلفی مهدیه نساج

فعالیت جدی در حوزه مد و لباس

مهدیه نساج علاقه خاصی به دنیای مد و لباس دارد و لباس هایش را خودش طراحی می کند. طبق گفته خودش فعالیت های جدی در این حرفه انجام می دهد و به زودی برندی در این زمینه راه اندازی خواهد کرد ولی تا اون موقع دوست ندارد در این مورد چیزی بگوید.


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]