طرز تهیه سالاد فصل

چهارشنبه 24 مرداد 1397
18:20
فرزاد امیری

طرز تهیه سالاد فصل

سالاد فصل ، طرز تهیه سالاد فصل ، دستور پخت سالاد فصل ، مواد لازم سالاد فصل

سالاد فصل یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین سالادهای ایرانی است که اکثر ما در وعده های غذایی خود ، کنار غذای اصلی سرو می کنیم و یا اینکه در مجالس و مهمانی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود. شاید یکی از دلایل محبوب شدن بیش از حد سالاد فصل در بین ایرانیان ، دستور تهیه ساده آن و استفاده از مواد ساده همانند کاهو ، کلم ، خیار ، گوجه فرنگی و هویج می باشد. در این پست آموزش آشپزی بارونک ، با آموزش کامل ترین روش طرز تهیه سالاد فصل به همراه مواد لازم برای 4 نفر با ما همراه باشید.

مواد لازم سالاد فصل
کاهو تازه ۲ عدد
کلم برگ قرمز ۱ عدد کوچک
کلم برگ سفید ۱ عدد کوچک
خیار 3 عدد
هویج 2 عدد
سس مایونر به میزان لازم
شکر به میزان لازم
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد فصل

ابتدا برگ های کاهو ، کلم برگ قرمز و سفید را جدا می کنیم و به صورت ریز خرد می کنیم و در ظرفی که برای سالاد انتخاب کرده ایم با سلیقه خودتون تزیین کنید. ما برای اینکه زیبایی سالاد بیشتر شود از دو نوع کلم برگ سفید و قرمز استفاده کرده ایم که شما می توانید در صورت تمایل فقط از کلم برگ سفید استفاده کنید.

حالا گوجه و خیارها را پوست بگیرید و به صورت حلقه ای و با قطرهای هم اندازه برش دهید و پس از برش ، خیار و گوجه را بر روی سالاد با سلیقه خودتان بچینید. بعد از آن هویج ها را پس از شستن پوست بگیرید و بر روی سالاد به صورت باریک رنده کنید.

در این مرحله باید سس سالاد فصل را آماده کنیم برای این کار به سس مایونر ، مقداری شکر ، آبلیمو و نمک اضافه کنید و بعد از هم زدن کامل بر روی سالاد بریزید. البته شما می توانید سس را ظرف مخصوص سس خوری بریزید و به همراه سالاد سرو کنید.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]