طرز تهیه سوسیس بندری

يکشنبه 29 مهر 1397
17:04
فرزاد امیری

دستور پخت سوسیس بندری ، طرز تهیه سوسیس بندری با قارچ و پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای ، طرز تهیه سوسیس بندری سیب زمینی ، ساندویچ سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

نکته : در مورد فلفل دلمه ای اصلا نگران نباشید طعم فلفل دلمه ای حس نمیشه و فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می کنیم و به دلیل اینکه ریز خرد می کنیم در حین سرخ کردن محو می شود. در صورت تمایل می توانید از فلفل دلمه ای استفاده نکنید.

مواد لازم سوسیس بندری
سوسیس 6 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای نصف 1 عدد
پیاز 2 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سوسیس بندری

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم دقت داشته باشید نیاز نداریم که پیازها سرخ شوند و فقط باید نرم شوند. بعد از نرم شدن پیازها ، فلفل دلمه ای را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و پیاز و فلفل دلمه ای را حدود 3 دقیقه تفت می دهیم.

زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]