بیوگرافی آن ماری سلامه

دوشنبه 7 آبان 1397
20:51
فرزاد امیری

بیوگرافی آن ماری سلامه

آن ماری سلامه و همسرش ، بیوگرافی آن ماری سلامه بازیگر زن عربی ، آن ماری سلامه بازیگر لبنانی سریال حوالی پاییز ، همسر آن ماری سلامه
عکس آن ماری سلامه بازیگر زن عرب حوالی پاییز

آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی سریال حوالی پاییز متولد 1990 در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. او در لبنان با بازی در فیلم رشته در نقش دختری بنام هانادی که مورد تجاوز قرار گرفته است به شهرت فراوانی رسید.

آن ماری سلامه به عنوان بازیگر و نویسنده اعتیار زیادی در جهان عرب دارد و از جمله معدود بازیگران لبنانی است که به زبان فارسی مسلط است و گفته می شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است. او با استعداد خاصی که در بازیگری دارد توانسته در آثار تاریخی و مدرن و در نقش های مختلف با کارگردان های مشهور لبنانی ، ایرانی ، ژاپنی و مصری کار کند.

عکس های اینستاگرام آن ماری سلامه ، تصاویر آن ماری سلامه

عکس های ایسناگرام آن ماری سلامه

ازدواج و همسر آن ماری سلامه

تا به امروز خبری مبنی بر ازدواج آن ماری سلامه در هیچ یک از سایت های خبری لبنان منتشر نشده است و به نظر آن ماری سلامه مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

خصوصیات اخلاقی آن ماری سلامه

به گفته عوامل سریال حوالی پاییز آن ماری سلامه بازیگری خوش خنده و مهربان است که در کارش جدی است. لهجه آن ماری و اینکه او به اصطلاحات زبان فارسی آشنایی ندارد موجب شده است تا آن ها لحظه های شیرین و خنده داری را با او سپری کنند.

عکس جدید آن ماری سلامه

تصاویر آن ماری سلامه بازیگر سریال حوالی پاییز

تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری آن ماری سلامه در ایران می باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می کشد و آن ماری سلامه نقش دختر لبنانی را بازی می کند که طرف بازی او حسین مهری است. در این سریال بازیگران مهشور دیگری همچون رویا تیموریان ، لیلا اوتای و مونا کرمی حضور دارند.

اما اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می باشد.

عکس های شخصی آن ماری سلامه ، تصاویر زیبای آن ماری سلامه

عکس های دیدنی از آن ماری سلامه

[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]