بیوگرافی مونا کرمی

پنجشنبه 10 آبان 1397
17:00
فرزاد امیری

مونا کرمی ، عکس مونا کرمی و همسرش ، بیوگرافی مونا کرمی و پدر و مادرش ، همسر مونا کرمی کیست ؟ ، mona_karami
عکس مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز متولد هجدهم آذرماه 1369 در شهر مینودشت استان گلستان است. خانواده او چهار نفره است و یک برادر دیگر به اسم مجید دارد. مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری به صورت تخصصی وارد تئاتر شد. اولین فعالیت تلویزیونی مونا کرمی بازی در سریال بیمار استاندارد در نقش دختری بنام سحر بود که موجب شد تا حدودی شناخته شود.

به گفته مونا کرمی بعد از بازی در سریال بیمار استاندارد یه وقفه دو ساله برای من اتفاق افتاد که شاید برای اونایی که تجربه اول تصویر رو دارند یه ذره وقفه هه زیاد باشه دفترهای مختلفی می رفتم اما به هر دلیلی حالا دلیلش بعضی هاش این بود که من خودم فیلمنامه رو دوست نداشتم و دلایل مختلف دیگه داشت و اون تایم برام یه ذره ناراحت کننده بود.

اما تو اون دو سال واقعا تئاتر کار کردم و الان هم میگم چقدر خوب که تئاتر کار کردم و بعد دو سال اومدم سریال حوالی پاییز کار کردم که به نظرم خیلی مخاطب داشته باشد چون خیلی ملودرام عاشقانه ای دارد.

عکس مادر مونا کرمی ، مونا کرمی و مادرش

مونا کرمی در کنار مادرش

مونا کرمی و پدرش ، مونا کرمی و برادرش ، عکس پدر مونا کرمی

مونا کرمی در کنار پدر و برادرش مجید

ازدواج و همسر مونا کرمی

تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد زندگی شخصی و خانواده مونا کرمی منتشر نشده است اما به نظر مونا کرمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است.

ماجرای تفاوت پوشش واقعی با تصویر

مونا کرمی درباره اینکه تصویری که در تلویزیون از او می بینم با تصویر واقعی او تفاوت زیادی دارد گفت : خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشوری زندگی می کنیم که جمهوری اسلامیه یعنی تلویزیون ما نمیتونیم با این تصویر خودمون رو نشون بدیم قطعا یه پوشش اسلامی داریم طبق شئونات اسلامی اون کشور.

خب فکر می کنم این خودش یه ذره تأثیرش خیلی زیاده. مثلا من واقعا سر بعضی کارامون خیلی پیش می اومد که بازیگرا و همکارا بعد اینکه لباسمو عوض می کردم و گریمو پاک می کردم منو نمی شناختند. خودمم موافقم چهره ام خیلی فرق میکنه و متفاوت می شود.

عکس های شخصی مونا کرمی ، عکس های اینستاگرام جدید مونا کرمی ، مونا کرمی

تصاویر اینستاگرام مونا کرمی

[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]