اظهارات جالب و شنيدني سحر قريشي درباره آرايش بانوان

يکشنبه 13 آبان 1397
17:32
فرزاد امیری

اظهارات جالب و شنيدني سحر قريشي درباره آرايش بانوان

سايت تفريحي جذاب : سحر قريشي در يکي از مصاحبه هايش اظهاراتي در مورد آرايش بانوان گفته که خواندن اين مصاحبه او خالي از لطف نيست و پيشنهاد مي کنم در ادامه اين مصاحبه را از او ببينيد :

اظهارات جالب سحر قريشي درباره آرايش بانوان

اخبار بازيگران ايراني : اظهارات جالب سحر قريشي درباره آرايش بانوان

آقايان ايراني اعتقاد دارند که خانم‌ها بدون آرايش جذاب نيستند و خانم‌ها به اين دليل آرايش مي‌کنند که اعتماد بنفس‌شان بالا برود.

سحر قريشي : فکر مي‌کنم آن دسته از آقايان که اين حرف را مي‌زنند، خودشان اهل آرايش هستند چون مي‌دانيد که دقيقا اين اتفاق زياد شده، الان در فضاي مجازي شاهد اتفاقات عجيب و غريبي هستيم. پيش از اين ما تنها به خانم‌ها مي‌گفتيم جراحي زيبايي انجام ندهند اما امروز بايد به آقايان هم بگوييم که جراحي زيبايي نکنيد و چهره خود را از حالت مردانه و ايراني خارج نکنيد. به نظر من وقتي ما خودمان و سن‌مان را باور داشته باشيم نيازي به آرايش نداريم. شما دقت کنيد به عزيزاني که خارج از کشور هستند، به هيچ وجه آرايش زيادي روي صورتشان نيست. به خصوص براي دختر خانم‌ها آرايش غليظ اصلا کار شيک و پسنديده‌اي نيست. مادر من برايم تعريف مي‌کند که در زمان‌هاي گذشته براي اينکه بتوانند يک خانم متاهل را از يک خانم مجرد تشخيص بدهند، از روي آرايش صورت و رنگ موها اين کار را انجام مي‌دادند اما امروز دقيقا برعکس شده است. دختر خانم‌هاي مجرد آرايش زياد و غليظ دارند و خانم‌هاي متاهل بدون آرايش هستند. احساس مي‌کنم، من سحر قريشي و يا ساير همکارانم در اين حرفه بايد تلاش کنيم و اين فرهنگ را دوباره زنده کنيم و به مردم اعتماد به نفس و حال خوب رو برگردانيم، البته نه با زور، بلکه با آرامش.

از يک چالشي مثل چالش بدون آرايش خيلي استقبال نشد.

من خودم چالش بدون آرايش را دوست نداشتم. چون از سلبريتي‌ها شروع شد، وقتي شما هنرمندي، وقتي شغلت متفاوت است و به اقتضاي شغلت مجبوري شو اجرا کني. شوي من(سحر قريشي) همين عکس‌هايي هست که از من منتشر مي‌شود. همين جاهايي هست که مي‌روم و همين لباس‌هايي هست که مي‌پوشم. مثلا من جز بازيگراني هستم که ساده لباس مي‌پوشم. چون معتقدم لباس‌هاي من بايد طوري باشد که طرفدارهاي من بتوانند به راحتي آن لباس‌ها را تهيه کنند. البته ممکن است در شرايطي هزينه بيشتري براي لباس صرف کنم اما به نظر من بهتر است که اين اتفاق پيش نيايد. من هنرمندم و موظف هستم که مرتب و منظم در جامعه حضور پيدا کنم، با يک آرايش ساده و پوششي که مناسب با عرف جامعه است. الان شرايط به گونه‌اي شده که سلبريتي‌ها ساده‌تر از مردم عامه لباس مي‌پوشند.

ببينيد : عکس هاي جديد سحر قريشي

اظهارات جالب سحر قريشي درباره آرايش بانوان

بعد از اينکه در جشنواره فيلم فجر، لنز به چشمتان گذاشتيد. جرياني آغاز شد که ساير خانم‌هاي بازيگر هم به سراغ لنز رفتند. نظرتان در اين مورد چيست؟

آدم از هر چيز خوبي تقليد مي‌کند و ياد مي‌گيرد، من خودم، جز آن دسته از آدم‌هايي هستم که وقتي مي‌بينم فلان هنرمند از چيز خوب و مناسبي چه در لباس، چه در آرايش استفاده کرده، من هم استفاده خواهم کرد. ولي در مورد لنز، ما بازيگران آنقدر در موقعيت‌هاي متفاوت قرار داشته‌ايم که من بعيد مي‌دانم استفاده ساير خانم‌ها از لنز به خاطر من بوده باشد. ولي شايد يک ساختار شکني در ظاهر سحر قريشي وجود داشت که برايشان جالب بوده … به هر حال من هميشه با موهاي مشکي و چشم و ابروي تيره ديده شده بودم اما اين بار کاملا متفاوت ظاهر شدم.

خيلي از متخصصان و و پزشکان استفاده از لنز را خيلي توصيه نمي‌کنند، شما چه توصيه‌اي به هواداران و اشخاصي که لنز استفاده مي‌کنند داريد؟

لنز در واقع چيزي جز يک قطعه پلاستيکي نيست که بشر آن را ساخته تا با کمک آن اشکال‌هاي موجود در ديد را اصلاح کند بنابراين از آنجا که اين عامل خارجي جز ساختمان طبيعي و خدادادي چشم ما نيست، بايد تا مي‌توانيم استفاده از آن را محدود کنيم تا اين بار اضافي که روي چشم‌ها قرار مي‌گيرد، به آنها صدمه نزند. دور و بر ما پر است از عوامل محيطي تحريک‌کننده چشم، از آفتاب گرفته تا هواي آلوده و بخارهاي ناشي از موادشيميايي پس نبايد خودمان هم يک عامل محرک را به صورت بار اضافي تحميل کنيم. چشم‌ها در هواي آلوده که خشکي هوا بيشتر مي‌شود، با پلک زدن‌هاي مکرر سعي مي‌کنند رطوبت مورد نياز خود را به دست بياورند اما وقتي لنز روي سطح چشم باشد، گاهي اين کار کافي نيست و چشم‌ها تحريک مي‌شوند. لنز بد نيست اما مدت استفاده‌اش بايد محدود شود. بهتر است کسي که هر روز سر کار مي‌رود و هشت ساعت لنز در چشمش مي‌گذارد، روز تعطيل که در خانه است، عينک بزند تا هم چشمش يک روز استراحت کند و هم عادت به عينکش از دست نرود. سراغ لنزي بروند که از کيفيت و استاندارد واقعي برخوردار باشد.

قبلا هم از محصولات اين برند استفاده کرده بوديد ؟

ما بازيگران به دليل شغلمان بايد در جايگاه آدم‌هاي مختلف قرار بگيريم و براي اينکه در جايگاه‌هاي مختلف با کاراکترهاي متفاوت تعريف شويم معمولا با لنزهايي که در چشم‌هاي‌مان مي‌گذارند تغييراتي در چهره و کاراکتري که در فيلمنامه آمده است، ايجاد مي‌شود. در نتيجه هميشه استفاده از بهترين لنز را براي بازي در نقش استفاده کردم تا چشم من دچار آسيب نشود، گاهي بعضي لنزها که کيفيت مطلبوبي ندارند پاره مي‌شوند و هيچ پزشک کارشناسي سر صحنه‌ها حضور ندارد و البته از آنجايي که دوست دارم هميشه متفاوت ظاهر شوم سال گذشته حضور من براي اولين بار در فرش قرمز جشنواره فيلم فجر با لنز بسيار خبرساز شد. اما وقتي اين برند رو استفاده کردم خيلي برام جذاب و جالب بود و خيلي هم آرامش داشتم. چون چشم‌هاي من آستيک مات هست و براي مطالعه بايد از لنز استفاده کنم اما هيچ وقت نمي‌تونستم بيشتر از دو يا سه ساعت لنز رو داخل چشم خود تحمل کنم تا اينکه با اين برند آشنا شدم و زمانيکه براي اولين مرتبه امتحان کردم بعد از گذشت مدتي به کلي فراموش کردم که لنز به چشم دارم.

خيلي از مردم، خاصه دختر خانم‌ها به حرف شما گوش مي‌دهند، بفرماييد که يک لنز، چه طبي، چه رنگي، چه تاثيري در ظاهر افراد مي‌گذارد و آيا اين درست است که استفاده از لنز باعث بالا رفتن اعتماد بنفس افراد مي‌شود؟

زيبايي اعتماد بنفس مي‌دهد، من خودم عاشق تنوع در زيبايي هستم اما اينکه کسي بخواهد رنگ چشم خود را تغيير دهد در حقيقت کاراکترش را عوض مي‌کند. ما در کارهاي سينمايي وقتي بخواهيم کاراکتري متفاوت از ساير نقش‌هايي که ايفا کرده‌ايم، بازي کنيم، رنگ چشم را تغيير مي‌دهيم. من در جشنواره سال گذشته به دليل لطافت آرايش صورت و رنگ لباسم، تصميم گرفتم رنگ چشم خودم را کمي روشن‌تر کنم که مقداري لطافتم را بيشتر کند. استفاده از لنز، پيشنهاد آرايشگر من بود و من هم بعد از استفاده از اين لنز خيلي راضي بودم به حدي که فراموش کردم که لنز به چشم دارم در صورتيکه پيش از اين بيشتر از دو يا سه ساعت، نمي‌توانستم لنز را تحمل کنم و چشم من اذيت مي‌شد. اين برند لنز خيلي لطيفي است. بنابراين به نظر من رنگ چشم کاراکتر ما را از نظر ديگران تغيير خواهد داد اما با حرفتان در مورد اعتماد بنفس موافق نيستم. چون اعتماد بنفس بايد در منش، رفتار و قلب آدم باشد و از وجود خود به اين خاطر که اشرف مخلوقات هستي لذت ببري فارغ از اينکه چهره‌ات چه شکلي هست. من به خانم‌ها پيشنهاد مي‌کنم به جاي استفاده از جراحي‌هاي زيبايي به سمت راهکارهايي حرکت کنند که قابل برگشت باشد، مثل استفاده از لنز که بنابر شرايط خاصي تصميم مي‌گيريم امروز رنگ چشم خودمان را روشن کنيم. حتي علاوه بر اين، خيلي از عزيزان مثل من، چشم ضعيفي دارند و استفاده از عينک براشون راحت و ساده نيست. به عنوان مثال من طاقت استفاده از عينک را ندارم پس مي‌توانم به جاي عينک از لنز استفاده کنم.

اظهارات جالب سحر قريشي درباره آرايش بانوان

چه قدر برايتان جذاب است که به عنوان بازيگر زن وارد بازار تجاري و تبليغاتي شويد ؟

اميدوارم اين اتفاق هر چه زودتر پيش بيايد که استفاده از سلبريتي‌ها روي بيلبوردهاي شهري آزاد شود. چون در تمام دنيا از طريق سلبريتي‌ها پول سازي مي‌کنند و اين يکي از بزرگ‌ترين و اصلي‌ترين بيزينس‌ها شده که نه تنها از بازيگران بلکه از تمام افراد مشهور در تبليغات استفاده مي‌شود. خب ما هم احتياج داريم. ما تلاش مي‌کنيم از يک مسير سخت عبور کنيم تا يک جايگاهي را به دست بياوريم، خب چه ايرادي دارد که از جايگاه‌مان استفاده کنيم و بتوانيم براي خودمان يا يک برندي پول ساز باشيم. البته فکر مي‌کنم اين اتفاق براي توليدات داخل افتاده باشد اما مخصوص آقايان هست

منبع : اظهارات جالب سحر قريشي در مورد آرايش بانوان


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]