طرز تهیه سوپ رژیمی

يکشنبه 23 تير 1398
20:19
فرزاد امیری

طرز تهیه سوپ رژیمی

سوپ خیار ، طرز تهیه سوپ خیار خوشمزه و مجلسی به صورت رژیمی برای لاغری در منزل ، soap-khiar
دستور تهیه سوپ رژیمی خیار و نعنا و ماست مرحله به مرحله

سوپ خیار نوعی سوپ رژیمی خوشمزه و لذیذ است که به راحتی و آسانی قابل تهیه است. این سوپ یک غذای رژیمی و سبک محسوب می شود و برای کسانی که از غذاهای چرب پرهیز می کنند، بسیار مناسب است. خوردن این سوپ رژیمی خوشمزه در تابستان و روزهای گرم بسیار لذت بخش و عالی است، چون خیار حالت خنک کنندگی بدن را دارد.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ خیار آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه این سوپ را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، این سوپ خیار خوشمزه را درست کنید.


مواد لازم سوپ خیار
خیار 1 عدد
فلفل زرد 1 عدد
سیر 2 حبه
آووکادو 1عدد
پیازچه 1 دسته
نعنا 1 دسته
ماست بدون چربی 150 میلی لیتر
سرکه سفید 2 قاشق غذاخوری
مراحل تهیه سوپ رژیمی خیار

1. برای درست کردن سوپ رژیمی خیار و ماست، ابتدا خیار را از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را جدا کرده و خرد می کنیم.

2. سپس فلفل دلمه ای را هم به همین ترتیب از وسط نصف می کنیم و تخم های وسط آن را در می آوریم و خرد می کنیم. آووکادو و نعنا را هم خرد می کنیم و سیر را با چنگال له می کنیم.

3. حالا همه مواد خرد شده را داخل غذاساز می ریزیم و و نصف ماست و نعنای خرد شده را هم به غذاساز اضافه می کنیم و میکس می کنیم تا همه مواد صاف و یکدست شود. در صورت تمایل می توانید 2 قاشق سرکه سفید به عنوان چاشنی به مواد سوپ اضافه کنید.

4. بعد سوپ آماده شده را در یخچال می گذاریم تا سرد و خنک شود. بعد از خنک شدن، سوپ را از یخچال در می آوریم و باقی مانده ماست و نعنا را به سوپ اضافه می کنیم و با پیازچه و برگ نعنا تزیین کرده و سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این سوپ خیار خوشمزه لذت ببرید.


[ بازدید : 296 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]