تعبیر خواب برهنگی و برهنه بودن همسر

جمعه 9 آذر 1397
16:01
فرزاد امیری

تعبیر خواب برهنه بودن ، تعبیر خواب برهنگی دختر و پسر زیبا ، تعبیر خواب برهنه شدن همسر و شوهر در خواب ، tabir khab berahnegi

کامل ترین تعبیر خواب برهنه شدن و لخت بودن عورت

دیدن برهنه بودن خود ، مرد ، زن ، همسر و شوهر ، برهنه بودن مرده و میت ، پا و معلوم بودن عورت (اندام تناسلی) مرد و زن ، و برهنه راه رفتن و دویدن مردان و زنان لخت در خواب می تواند از نمونه خواب های متدوال ما در رابطه با خواب برهنگی و برهنه بودن باشد و باید دید شما خواب برهنگی و برهنه شدن را با چه شرایطی دیدید.

ما در این پست بارونک ، تعبیر خواب کامل برهنگی ، برهنه بودن و لخت شدن پسر و دختر زیبا و زشت + برهنه بودن شوهر و همسر را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که می توانید در ادامه تعبیر خواب دقیق خود را مشاهده کنید.


تعبیر خواب لخت بودن

محمد بن سیرین : اگر خواب ببینید که برهنه هستید و از مردم خجالت می کشید این خواب نشانگر این است که شما به زودی قصد رفتن به سفر حج خواهید کرد. و اگر در کنار مرد پاکدامن و عفیف باشی و این خواب را ببینید گناه شما بخشیده می شود و اگر آن مرد درستکار و صالح نباشد تعبیر این خواب خوب نیست.

امام صادق (ع) می گوید: اگر مرد صالح و پاکدامنی خواب ببینید که برهنه و لخت است تعبیر این خواب خیر و خوبی است ولی اگر آن مرد مفسد و بدکردار باشد و چنین خوابی ببیند تعبیرش رسوائی و بدی است.

همچنین می فرماید : اگر مرد بیماری خواب ببیند که برهنه است این خواب نشانه این است که به زودی از دنیا خواهد رفت.

ابراهیم کرمانی دیدن برهنه بودن و لخت بودن در خواب را بر سه وجه تعبیر می کند :

  • اگر خواب ببینید که برهنه هستید و در طلب دنیا و مادیات هستید این خواب نشانه غم و اندوه می باشد.
  • اگر خواب ببینید که بخاطر بیماری برهنه شده اید یعنی اینکه به زودی از دنیا خواهید رفت.
  • اگر خواب ببینید که برهنه و جنب شده اید یعنی اینکه در کار خودت دچار سرگردانی و عجز خواهید شد.

اسماعیل بن اشعث : اگر خواب ببینید که لباس خود را از دست داده اید و یا اینکه آن را از بدنت در آورده اند و برهنه شده اید این خواب نشانه این است که قدر و ارزش تو کم می شود و دچار حقارت و خواری خواهی شد.

منوچهر مطیعی تهرانی درباره برهنه بودن در خواب می گوید :

اگر کسی در خواب خودش را برهنه ببیند یعنی اینکه مردم او را همان طور که هست خواهند شناخت و اگر در خواب برهنه بودیم و لباس پوشیدیم یعنی اینکه از گزند و آسیبی در امان خواهیم ماند. همچنین می گوید اگر در خواب برهنه و لخت بودیم و کسی به ما لباس پوشاند یا اینکه خودمان لباس پوشیدیم به لطف کسی از رسوائی نجات خواهیم یافت.

در حالت کلی دیدن بدن برهنه دیگران در خواب نشانه این است که از شخصیت نهانی دیگران آگاهی پیدا می کنیم و لخت شدن در خواب نشانه این است که خودمان کاری انجام می دهیم که بر سر زبان ها می افتیم و دیگران درباره ما حرف می زنند و از ما بدگوئی می کنند.


تعبیر خواب برهنه بودن عورت (آلت تناسی)

جابر مغربی : برهنه بودن و معلوم بودن عورت در خواب نشانه رنج ، سختی و رسوائی می باشد. اما اگر عورت پوشیده باشد این خواب برای مرد درستکار و صالح خوب است ولی برای شخص فاسق بد می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر خواب دیدیم که برهنه هستیم ولی عورت ما پوشیده است این خواب نشانه این است که از چیزی می ترسیم که فاش شدن آن رسوائی نمی آورد.

معبر دیگری می گوید :

اگر خواب ببینید که عورت شما معلوم است و مردم آن را می بینند این خواب نشانه این است که راز تو فاش می شود. ولی اگر خواب ببینید که عورت خود را پوشانده اید یعنی اینکه راز شما مخفی و پوشیده می ماند.

همچنین می گوید : اگر خواب ببینید که عورت شما ظاهر شده ولی زود آن را پوشاندید و کسی آن را ندید این خواب نشانه این است که اگر بیمار بودید بهبود پیدا می کنید و اگر بدهکار بودید بدهی خود را پرداخت می نمایید و یا اگر دچار ترس و بیم شده اید در امان خواهید بود.


تعبیر خواب برهنه بودن همسر

اگر خواب ببینید که ز ن شما برهنه است یعنی اینکه اعضای فامیل درباره شما حرف می زنند.


تعبیر خواب برهنه بودن دختر

برهنه بودن یک دختر جوان و زیبا نشانه تکبر و خودخواهی است.


تعبیر خواب برهنه بودن زن

  • برهنه بودن یک زن در خواب نشانه ناکامی از همه طرف است.
  • برهنه بودن یک زن زیبا در خواب نشانه بدست آوردن پول خوبی است.
  • برهنه بودن یک زن معمولی نشانه داشتن ایده ها و نقشه های بزرگ در سر می باشد.
  • برهنه بودن یک زن زشت نشانه برآورده نشدن خواسته هایش می باشد.
  • برهنه بودن تعداد زیادی زن در خواب نشانه داشتن نظر بلند مردم روی شما است.
  • برهنه بودن مردان و زنان لخت در خواب نشانه باوفا و نجیب بودن شما است.
  • دویدن افرادی که برهنه هستند نشانه از دست دادن ایده هایتان می باشد.
  • خوابیدن با یک شخص برهنه نشانه پریشانی و تشویش است.
  • خوابیدن با یک زن برهنه در محلی دور از خانه خود ، نشانه آزار رساندن یک نفر به شما خواهد بود.

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]