بیوگرافی ترانه علیدوستی

دوشنبه 18 تير 1397
17:53
فرزاد امیری

بیوگرافی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی ، بیوگرافی ترانه علیدوستی و همسرش علی منصور ، ترانه علیدوستی و دخترش

ترانه علیدوستی متولد بیست و دوم دی ماه 1362 در شهر تهران است. او در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده و پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که هم اکنون به کار مربی گری مشغول است و مادرش نادره حکیم الهی مجسمه ساز و سنگ تراش می باشد.

او در دوران نوجوانی همیشه به این فکر می کرد که روزی خواننده اپرا شود برای همین 2 سال در کلاس های موسیقی در یک هنرستان شرکت کرد و ساز تخصصی اش کلارینت بود. در دبیرستان رشته تجربی را انتخاب می کند ولی به خاطر علاقه ای که به بازیگری داشت تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کند.

ترانه علیدوستی خیلی زود برای بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم انتخاب می شود و با بازی خوبش در این فیلم ، به یک چهره مشهور و پرطرفدار تبدیل شد و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کند. او پس از بازی در این فیلم به دبیرستان می رود و در رشته کامپیوتر دیپلم می گیرد.

ترانه علیدوستی تنها برادرش بنام پویان علیدوستی را در چهارشنبه سوری سال 83 از دست می دهد. این اتفاق دقیقا زمانی رخ می دهد که خانم علیدوستی مشغول بازی در فیلم پرطرفدار چهارشنه سوری بود.

ترانه علیدوستی و همسرش ، علی منصوری همسر ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی در کنار همسرش علی منصور

ازدواج ترانه علیدوستی و شایعاتی در مورد شغل همسرش

ترانه علیدوستی چند سال پیش با شخصی بنام علی منصور ازدواج کرده است و یک دختر بنام حنا منصور دارد. او در مورد سوال مجری برنامه که نترسید با ازدواج محدود شوید گفت : من میدونستم که محدود نمیشم و مطمئن بودم که هیچ وقت ازدواج محدود کننده ای نمیکنم و به این چشم نه به زندگی مشترک نگاه میکنم و نه به مادر شدن و عقیدم همیشه این بوده که همه جای دنیا همه این کارا را دارند می کنند و هیچ چیزی بازدارنده نیست.

همه آدما به هر حال یه افسانه شخصی دارند جهانی دارند کاری دارند آرزویی دارند در کنارش پدر و مادر ، فرزند و همسر هستند و همش در کنار هم امکان پذیر است. من حتی بعد از به دنیا آمدن حنا خیلی پر کار هستم البته اتفاقی هم شده است.

ترانه علیدوستی در مورد شایعاتی درباره اینکه همسرش یک تاجر ونیزی است و در شهر لندن زندگی می کند این چنین واکنش نشان داد : برداشته اند تیتر زده اند که ترانه علیدوستی با یک تاجر انگلیسی ازدواج کرده است و در حال حاضر هم در لندن زندگی می کند. راستش دوستان خانوادگی مان هر از گاهی سر به سر همسرم می گذارند و به شوخی به او می گویند : تاجر ونیزی ! من و همسرم هم سن هستیم و او تازه درسش را تمام کرده است.

ترانه علیدوستی و دخترش ، عکس دختر ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی و دخترش حنا منصور

بیماری خاص و عجیب ترانه علیدوستی

خانم علیدوستی یک بیماری خاص بنام کلاستروفوبیا دارد که باعث ترس او از محیط های بسته می شود و به خاطر داشتن این بیماری او نمی تواند از اتوبوس ، مترو و حتی آسانسورهای کوچک و بدون آینه استفاده کند. مبتلایان به بیماری کلاستروفوبیا یا همان تنگناهراسی ترس شدیدی از محیط های تنگ و بسته که هیچ راه گریزی در آن ها نیست دارند و 5 تا 7 درصد مردم چهان مبتلا به این بیماری هستند.

ترانه علیدوستی و پدرش حمید علیدوستی ، عکس پدر ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی در کنار پدرش حمید علیدوستی

تحریم اسکار 2017 و علت بازی نکردن در تلویزیون

ترانه علیدوستی برای بازی در فیلم فروشنده نامرد اسکار شده بود اما با انتشار توییتی اعلام کرد که در این مراسم شرکت نخواهد کرد او نوشت : "طرح ترامپ برای ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا نژاد پرستانه است چه این ممنوعیت شامل یک رخداد فرهنگی شود یا نه، من در اعتراض به این موضوع در اسکار شرکت نخواهم کرد."

شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی حقیقت دارد؟
شایعه ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی حقیقت دارد؟
شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها ...

جالب است بدانید ترانه علیدوستی 12 سال است که در تلویزیون بازی نمی کند. او معتقد است بازی در تلویزیون خیانت فرهنگی است چون حتی سریال های سطح بالاتر هم آخر سر دستخوش یک سری جهت گیری های بی مورد در پخش می شوند و من هیچ وقت کسانی را که در تلویزیون مشغول بازی هستند قضاوت نمی کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند و ما در جایگاهی قرار داریم که قضاوت شویم.


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]