تعبیر خواب زلزله

جمعه 22 تير 1397
3:10
فرزاد امیری

تعبیر خواب زلزله

تعبیر خواب زمین لرزه شدید و خفیف ، دیدن خواب زلزله و آسیب دیدن یا سالم ماندن از زلزله ، دیدن زلزله به همراه سیل و طوفان و لرزیدن خانه و خراب شدن آوار

دیدن زلزله شدن و لرزیدن خانه در خواب بسته به اینکه زلزله خفیف با سیل باشد یا شدید با طوفان و اینکه شما از زلزله آسیب ببینید و یا سالم بمانید ، لرزیدن خانه و خراب شدن آوار بر روی خانواده می تواند تعبیرهای متفاوتی باشد. ما در ادامه کامل ترین تعبیر خواب زلزله را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب در بارونک آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن زلزله در خواب

اگر خواب ببینید زلزله شده است یعنی اینکه به مردم آن مکان و دیار به اندازه تکان خوردن زمین از طرف پادشاه رنج و بلا و گرفتاری خواهد رسید و ممکن است دچار بیماری هم شوند. و اگر خواب ببینید که لایه های زمین زیر و رو شده و زیر آن به سمت بالا و بالای آن به سمت زیر آمده باشد خواب شما نشانه این است که مردم آن سرزمین دچار فتنه و گرفتاری و بلای خیلی بزرگی خواهند شد.

امام صادق (ع) هم در مورد تعبیر خواب زلزله می فرماید : زلزله شدن و فرو رفتن زمین و دچار شدن به رنج و سختی و گرفتاری خیلی بزرگ از طرف پادشاه آن سرزمین می باشد و یا اینکه مردم آن سرزمین دچار قحطی و بیماری خواهند شد.

در حالت کلی دیدن اتفاق افتادن حوادثی مانند زلزله ، سیل و طوفان در خواب بیشتر جنبه عمومی دارند و تعبیر این خواب ها نشانه تشنج و بی ثباتی عمومی است.


تعبیر خواب آسیب دیدن در زلزله

دیدن زلزله شدن در خواب نشانه تشنج و بی ثباتی است. اگر خواب ببینید که زلزله شده است و شما به زمین افتادید نشانه خوبی نیست و خواب شما نشان از این است که به زودی در ماجرایی شکست می خورید و دچار تنزل می شوید.

تعبیر خواب مرده چیزی بخواهد
تعبیر خواب مرده چیزی بخواهد
اگر در خواب لباس خود را به مرده ای دادید خواب شما خوب نیست و ...

معبرین غربی هم گفته اند : اگر شما خواب ببینید که زلزله شده و مصدوم و یا محبوس شده اید نشانه عدم آمادگی شما درباره پدیده ها و مشکلات غیر منتظره می باشد و باید با دقت و احتیاط بیشتری به فعالیت های خود بپردازید.


تعبیر خواب زلزله و سالم ماندن

اگر خواب ببینید که زلزله شده و شما به زمین نخوردید نشانه این است که تشنج و تزلزل پیدا می شود اما شما از پای در نمی آیید و تغییری در وضع تان پیدا نمی شود.


تعبیر خواب لرزیدن خانه

اگر خواب ببینید که زلزله شده و خانه شما لرزید خواب شما نشانه بی ثباتی خانوادگی است و در محیط خانواده شما اتفاقی خواهد افتاد که موجب نگرانی و تشویش خواهد شد. اما اگر خواب ببیند که همه جا به جز خانه شما لرزید نشانه این است که حادثه عمومی اتفاق خواهد افتاد که شما و خانواده تان از آن آسیب نخواهید دید.


تعبیر خواب خراب شدن خانه

اگر خواب ببینید که زلزله شده است و شما شاهد فرو ریختن آوار باشید خواب شما نشانه اتفاق افتادن حادثه ای غیرمترقبه خواهد بود و اگر خواب ببینید آوار از جایی که می شناسید پایین آمد نشانه این است که در محیط خانواده برخوردی نامطلوب خواهید داشت که به شما لطمه وارد خواهد کرد.


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]