خرید شابلون خط چشم

پنجشنبه 26 مهر 1397
20:04
فرزاد امیری

خرید شابلون خط چشم

خرید آنلاین شابلون خط چشم ، شابلون خط چشم پلاستیکی ، شابلون خط چشم ساده ، قیمت شابلون خط چشم

شابلون خط چشم ساده با طرح متفاوت شیک و زیبا

کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن در آرایش صورت بسیار مهم و حائز اهمیت است در واقع چشم ها یکی از المان های مهم در زیبا دیده شدن صورت هر شخصی می باشد برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم :

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون رفتن به آرایشگاه خودتان به تنهایی خط چشمی زیبا و قرینه بکشید محصول شابلون خط چشم ما را از دست ندهید. این محصول در دو طرح متفاوت که هر دو طرح جدیدترین در دنیای مد و فشن می باشد برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی های شابلون خط چشم :

  • 2 عدد شابلون با طرح متفاوت مطابق تصویر زیر
  • جنس شابلون ها از پلاستیک مرغوب می باشد
  • بهترين براي قرينه سازي و متعادل سازي چشم ها
  • بدون نياز به يادگيري طراحي فقط در چند دقيقه

خرید آنلاین شابلون خط چشم ، قیمت شابلون خط چشم ، شابلون خط چشم پلاستیکی ساده

توضیحاتی در مورد شابلون طراحی خط چشم

همه خانم ها زیبا بودن و زیبا دیده شدن را دوست دارند و عاشق آرایش کردن هستند اما گاهی وقت ها زمان لازم برای آرایش کامل و یا رفتن به آرایشگاه را ندارند اما هیچ کدام این ها دلیل برای نداشتن ظاهری مناسب نیست و باید از روشی استفاده کرد که در مدت زمان کوتاه بتوانید چهره خود را آرایش کنید.

همه ما به خوبی می دانیم چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی ایفا می کنند و اگر مثل آرایشگران حرفه ای بتوانید چشم های خود را آرایش کنید صورت بسیار زیباتری خواهید داشت. اما یکی از موارد مهم در آرایش چشم ها ، نحوه کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن می باشد که گاهی وقت ها آرایشگران حرفه ای هم نمی توانند از پس این کار بیایند.

برای همین خیلی از آرایشگران حرفه ای از وسیله ای بنام شابلون خط چشم استفاده می کنند تا هم خط چشمی زیبا و متقارن بکشند و هم کلی در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند. ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید مثل آرایشگران حرفه ای صورت خود را آرایش کنید و چشمان زیبایی داشته باشید از شابلون خط چشم استفاده کنید.

خرید شابلون طراحی خط چشم

طریقه استفاده از شابلون طراحی خط چشم

استفاده از شابلون خط چشم بسیار آسان است برای این کار ابتدا باید زیرسازی صورت خود را انجام دهید سپس شابلون را در قسمت مورد نظر قرار داده و مداد یا سایه دلخواه را روی شابلون بزنید و بعد شابلون را برداشته و برای چشم دیگر همین رویه را دنبال کنید.

راهنمای خرید شابلون خط چشم

برای خرید شابلون خط چشم لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 19000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید


[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبلاگ وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران با مطالب آشپزی و بیوگرافی خوش آمدید
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ جدید سرگرمی و تفریحی باران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]